niedziela, 1 czerwca 2014

Kwitnąco ;)

Ostatnio szydełko poszło w odstawkę... ale spokojnie, powoli wracam do moich dziergańców ;) Natłok nowych obowiązków, które są teraz sprawą priorytetową spowodował, że musiałam skupić się na "papierkologii" i odłożyć szydełko na bok. 
Niełatwo było mi się powstrzymać od sięgnięcia do koszyka... ale cóż, siła wyższa...! Realizacje nowych pomysłów musiałam chwilowo wstrzymać. 

Ale to nie znaczy, że nie zrobiłam nic!  

W przerwach pomiędzy intensywnym myśleniem, pisaniem, wściekaniem się i... popijaniem herbaty(!) zaadaptowałam starą skrzynkę na mobilny magazyn motków ;) zrobiłam kolejną herbaciarkę (okazuje się, że maniaków herbaty jest całkiem sporo! a nawet jeszcze więcej, bo już następne pudełko czeka w kolejce do zdobienia!) i wydziergałam część zamówienia dla jednej z Pań. 
Także mimo ograniczenia czasu staram się nie wypaść z rytmu tworzenia ;)

Efekty przeróbki skrzynki pokażę niebawem, ponieważ do pełnej metamorfozy jeszcze jej czegoś brakuje. Zamówienie też jeszcze w pełni niegotowe, więc dziś tylko kilka zdjęć herbaciarki.


 


Zdjęć tylko kilka, bo nie miałam okazji zrobić więcej. Poza tym, jest bardzo podobna do tej, która już się u mnie pojawiła wcześniej -> klik.
  
Tutaj, musiałam zrezygnować z wewnętrznej "wkładki" z napisem ze względów praktycznych - pudełko by się nie zamknęło... 
Ale motyw kwiatowy rekompensuje tę stratę, tak myślę ;)

Jak wspomniałam, kolejna herbaciarka czeka już w kolejce do metamorfozy, ale uprzedzam fakty: będzie taka sama. Mam co prawda pomysł na inny image tego drewnianego pudełka, ale to już przy kolejnym zamówieniu ewentualnie do zrealizowania...

Kończę Kwitnąco
piwoniami, które uwielbiam!



 






















Już niedługo kolejne dziergańce
Tymczasem, miłego tygodnia sobie i Wam życzę!


1 komentarz: