sobota, 14 czerwca 2014

W NIEBIEskościach

W ostatnich dniach pracuję jeszcze intensywniej niż zwykle! Być może wkrótce zdradzę dlaczego... ;)

A dziś, przedstawiam część tego, co powstało w ostatnich dniach. Coś dla całej rzeszy amatorów herbaty - czyli ciąg dalszy herbaciarek! ;)

Pomysł na nieco inny image drewnianej skrzyneczki pojawił się już jakiś czas temu, teraz miałam okazję go przetestować i urzeczywistnić ;)  I moim skromnym zdaniem, sprawdził się. Bardzo podoba mi się ta pastelowa wersja! A, że do bawełnianej koronki i kwiatowych motywów mam słabość... - co poradzić, musiały się pojawić! Ale... zastanawiam się też nad nowocześniejszym wzornictwem, kto wie, może się zdecyduję ;)

A teraz moje nowe NIEBIEskości:



















 




















 Za kilka dni możecie się spodziewać kolejnej porcji "świeżynek" ;)

Wcześniej ozdobione przeze mnie drewniane skrzyneczki na herbatę, czyli HERBAciarki możecie zobaczyć tutaj: klik i tutaj: klik


A gdyby, ktoś z Was był zainteresowany zakupem 
takich skrzyneczek - będzie taka możliwość
po 22 czerwca :) Zapraszam !

Polecam!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz