poniedziałek, 20 kwietnia 2020

Pastele we wnętrzach i pleciony dywan



Tej wiosny we wnętrzach królują pastele.

Delikatne róże, odcienie żółtego, rozbielone turkusy i błękity 💛
to teraz kolory przewodnie większości wnętrzarskich kolekcji.

pastele we wnętrzach pastelowe wnętrze pleciony dywan


Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię kolory pastelowe, 
szczególnie jeśli chodzi o pracę ze sznurkiem.
Od tego wszystko się zaczęło, więc może dlatego 😉

🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 


Uwielbiam pastelowe odcienie po trosze z sentymentu, bo przecież 
jedne z moich pierwszych koszyczków to była właśnie seria PasteLOVE
(pamiętacie jeszcze?), ale też dlatego, że po prostu są to bardzo wdzięczne kolory.


Świetnie sprawdzają się w dziecięcych pokoikach
które mogą być urządzone całe w takich delikatnych kolorach
 - są słodkie i urocze jak ich mieszkańcy 😉 
Ale pastele równie dobrze wyglądają w "dorosłych wnętrzach" 
- moim zdaniem dodatki w takich odcieniach pięknie odświeżają wnętrze,
dodają mu lekkości i przytulności.

To jak przekonałam Was już, że pastele są super? 


🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻

To czas na dywan.
Pastelowy oczywiście!

A nie dość, że pastelowy to jeszcze iście w trendach, bo to dywan zero waste!
No to teraz już Was kupiłam?! 😂

pastele we wnętrzach pastelowe wnętrze pleciony dywan



Jestem zbieraczem. Czasem z tym walczę, czasem nie. 
Koniec końców, zawsze mam po kątach poupychane jakieś  p r z y d a s i e
I tak, po niedawnych porządkach wpadłam na pomysł ich wykorzystania.

Resztki kolorowych motków z wcześniejszych realizacji 
postanowiłam połączyć z szarą dzianiną, której mam jeszcze pod dostatkiem 
i tak powstał nowy projekt dywanu.

pleciony dywan, pastelowy dywanik


🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻

Nowy pastelowy dywan został spleciony nieco inaczej.

Wybrałam inny splot niż w większości moich wcześniejszych projektów, ponieważ
 taki splot idealnie pasował mi do koncepcji nieregularnego łączenia różnych kolorów. 
Mnie efekt bardzo się podoba, jedynie nie mogę się zdecydować
 czy dodawać do dywanu jakieś wykończenie?

Frędzle? Wielokolorowe czy szare?
A może takie wykończenie a la koronka
jak w moich pozostałych dywanach z dzianiny?

Doradzicie coś?

dla dziecka, dywan do pokoju dziecka

🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻

Dla zainteresowanych kilka szczegółów:
Dywan wyplotłam z dzianiny bawełnianej 
(to 96% mieszanka bawełny z około 4% włókien elastycznych), 
która jest miękka, wytrzymała i przyjemna w dotyku.

Kolory, jak widać i wcześniej wspomniałam: 
pastelowe odcienie połączyłam z uniwersalną szarością. 
Przeważają odcienie różu, brzoskwini i żółtego, dlatego myślę, 
że dywanik idealnie wpasowałby się do pokoju dziewczynki. 
Aczkolwiek nie tylko tej najmniejszej! 😊

Do "dorosłej sypialni" też będzie świetnie pasował, 
albo do utrzymanej w najnowszych trendach łazienki! Salonu?! 
Myślę, że tak, ale wybór należy do Was oczywiście 😊

  Dywan aktualnie ma 110 cm średnicy.

🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻

I jest do wzięcia.

W aktualnej formie, albo po niewielkich przeróbkach.
Na zamówienie mogę do dywanu dodać frędzle, koronkę 
albo po prostu więcej centymetrów.

🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻





 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻

Serdecznie zapraszam!
Dywanik na dniach pojawi się w sklepie

A zainteresowanych ofertą na zamówienie, 
odsyłam pod adres: 

picassa.blogspot@gmail.com  


pokój dla dziecka, pokój dziecięcy, dywan dla dziecka

🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻

 
I dajcie koniecznie znać co myślicie o takim projekcie zero waste?
Fajna sprawa, czy obciach robić z resztek?


Do następnego!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz