poniedziałek, 24 września 2018

Puf ze sznurka - dziergana poduszka


Pufy handmade - te dziergane i plecione są na topie od dobrych kilku sezonów. 

Sama mam w swojej ofercie takie sznurkowe pufy:
zarówno okrągłe (klik) jak i duże kwadratowe, dziergane siedziska (klik). 
Na pewno je już znacie 😉


A dziś chciałam Wam pokazać jeszcze coś innego: 
 mały puf ze sznurka



W pleciony pokrowiec ubrałam okrągłą poduszkę,
a pokrowiec wydziergałam z miękkiego sznurka bawełnianego
  i tak powstał mały szary puf vel poduszka 😉








Bo ten dzierganiec może być zarówno pufem - siedziskiem dla dziecka
jak i ozdobną poduszką na kanapie czy łóżku 
- to już wedle waszego uznania lub potrzeby 😉


Wydawać by się mogło, że prezentowany puf powstał w komplecie 
do szarego dywanu, który mam nadzieję jeszcze pamiętacie?! 
A jak nie pamiętacie, to ⇒ klik


 
Choć szary dywan i puf można zobaczyć na wspólnych zdjęciach, 
rzeczy te mają odrębne właścicielki 😉
Aczkolwiek mały puf z dywanem tworzyły zgrany duet!
Zgodzicie się?

🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻

Chciałam Wam jeszcze pokazać, że takie małe okrągłe pufy 
mogą też powstać bardziej kolorowe - w stylu boho 
czy nawet bliższe stylowi wschodniemu, orientalnemu!

Takie właśnie kolorowe pufy wykonałam na specjalne zamówienie. 
Powstały ze sznurka bawełnianego i bawełnianych rzemieni.
Jak Wam się podobają?

 

okrągłe pufy w stylu wschodnim, orientalnym

Takie małe pufy świetnie sprawdzają się jako dodatkowe 
siedziska w domu, czy na tarasie.
Albo jako - wspomniane wcześniej - ozdobne poduszki!

Serdecznie polecam!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz