czwartek, 29 czerwca 2017

Szary szydełkowy dywan

Jak w tytule - dziś pokażę Wam szary dywan, oczywiście szydełkowy 😉

To już kolejny szydełkowy dywan w moim dorobku, 
ale tak duży dywan robiłam pierwszy raz! 

 Pani Olga zamówiła szary dywan o średnicy 200 cm.

Kiedy otrzymałam zamówienie, miałam trochę obaw.  
Dywan miał być jednokolorowy, dlatego moim największym zmartwieniem 
było to, czy uda mi się znaleźć odpowiednią ilość materiałów. 
Ponieważ swoje szydełkowe dywany wykonuję głównie z dzianiny
a nie ze sznurka bawełnianego, nie było to takie proste i oczywiste. 
Ale udało się! 😊

Szary szydełkowy dywan

Do tej pory, największy dywan jaki robiłam miał 150 cm średnicy 
i również był w odcieniu szarości 😊 

Zdecydowanie szary kolor lubicie najbardziej! 
Wnioskuję tak po ilości Waszych zapytań o produkty w tym kolorze 
oraz po brakach w asortymencie dzianiny 😉

 
Powyżej możecie zobaczyć wspomniany szydełkowy dywan 
`o średnicy 150 cm w kolorze szaroburym, który wydziergałam 
już dość dawno, bo prawie 3 lata temu, dla Pani Małgosi.
Więcej zdjęć tego dywanu możecie zobaczyć tutaj ⇒ klik
* * * * * *
A teraz wracamy do szarego dywanu Pani Olgi, 
który sfotografował się w moim salonie,
a teraz już leży i służy w pokoju córeczek Pani Olgi 😊
Co więcej, w moim rodzinnym mieście Opolu - co raduje moje 💜
Trudno mi było zrobić dobre zdjęcia tak dużego dywanu, 
ale mam nadzieję, że wystarczą takie, żeby dostrzec wielkość i piękno tego tworu 😊

Kończę i zabieram się za to, co najbardziej lubię!
💜  💜  💜 

W kolejce do dziergania jest teraz kilka koszyczków 
i kolejny szydełkowy dywanik, tym razem nieco bardziej kolorowy 😉
Do następnego Kochani!
* * * * * * 
Tymczasem podobne szydełkowe dywany
które już wcześniej dla Was wykonywałam,  
możecie zobaczyć m.in. tutaj:




Zapraszam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz