poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Sznurkowy dywan boho

W STYLU BOHO

🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻  

Od dzierganych dywanów wszystko się zaczęło, a tak dawno żadnego Wam nie pokazywałam... 
A przecież te szydełkowe dywany powstają u mnie cały czas!
Z opóźnieniami, ale będę sukcesywnie nadrabiać moje blogowe "zaległości" 😉
Zaczynamy od sznurkowego dywanu boho

Ten dywanik powstał na początku roku (sic!).
Miał być ażurowy, z frędzlami, bardzo w stylu boho 😊


sznurkowy dywan boho

Dywan wykonałam ze standardowego sznurka bawełnianego.
Dywan wg zamówienia miał być cały bordowy, ostatecznie jednak otrzymał frędzle
(również sznurkowe) w jasnym, łososiowym odcieniu.

Kolor bordowy (podobnie jak turkusowy) ciężko mi się fotografuje... 
Zmiana miejsca i oświetlenia powodowały, że za każdym razem kolor dywanu wyglądał nieco inaczej.
W rzeczywistości kolor sznurka to bordo, a na zdjęciach - jak pewnie widzicie - 
odcień bliższy jest śliwce, wpada w odcienie fioletu... 
No nic - musicie uwierzyć mi na słowo z tym kolorem 😉

Dywan (bez frędzli) miał średnicę 100 cm, z frędzlami zyskał około 120.




Jak Wam się podoba taki sznurkowy dywan w stylu boho?

bordowy dywan, okragly dywan, dywan szydełkowy
Na zamówienie, z bordowego sznurka powstał także puf.
Można by powiedzieć, że do kompletu z dywanem, 
jednak puf otrzymał frędzle w innym kolorze.




🔻 Kwadratowy puf w stylu boho (w kolorze beżowym)
już się u mnie pojawił. Zajrzyjcie tutaj  ⇒ klik


 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 

Sznurkowy dywan boho (taki jak prezentowany powyżej lub podobny)  
mogę wykonać na zamówienie również dla Ciebie!

Jeśli Ci się spodobał, masz ochotę mieć podobny w swoim wnętrzu, 
albo chcesz zadać jakieś pytanie dotyczące tego produktu, zapraszam do kontaktu.

picassa.blogspot@gmail.com


* * * * *
Wkrótce pojawią się tutaj kolejne szydełkowe dywany
- zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz