czwartek, 9 sierpnia 2018

Plecione torebki


Plecione torebki - aktualizacja 😊


💜 Dziergane 💜 plecione 💜 szydełkowe 💜  t o r e b k i  💜
większe i mniejsze, z frędzlami i bez.

Już się u mnie pojawiały - prezentowałam Wam niedawno:




                     ⇒ torebkę koszyk w naturalnym kolorze przędzy  (klik)



                          ⇒ małe torebki boho z frędzlami  (klik)



Zrobiłam też kilka plecionych torebek, których nie zdążyłam 
Wam jeszcze pokazać (niektórych nawet sfotografować) a już zostały sprzedane!

Z czego ogromnie się cieszę, bo to oznacza, 
że moje dziergane torebki Wam się podobają!

Moje serce rośnie! 😊 

 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻

Tak było m.in. z makramową torebką (torebką workiem, siatką) z długimi frędzlami
która prezentowała się tak na jednym z niewielu zdjęć, które posiadam,
a która mam nadzieję teraz przemierza ze swoją nową właścicielką wielki świat 😊 



🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻

Kochani, wszystkie prezentowane powyżej dziergane torebki zostały sprzedane!
(być może torebka boho w kolorze indygo jest jeszcze dostępna w Etno Galerii w Sanoku)

Jednak stanowią one wzór, który oczywiście mogę powtórzyć 
dla zainteresowanych osób 😊

Zatem, w tym momencie powyższe torebki dostępne są tylko i wyłącznie na zamówienie.
Przy opcji "na zamówienie" można oczywiście wybrać swój ulubiony kolor! 😊
Osoby zainteresowane, zapraszam do kontaktu mailowego.

picassa.blogspot@gmail.com


🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻

Kochani, a z gotowych torebeczek (tych dostępnych od ręki
zostały mi jeszcze tyko trzy egzemplarze,
które w najbliższych dniach postaram się Wam tutaj pokazać.
To mała zapowiedź:

Plecione torebki
Torebki zabiorę również ze sobą na najbliższy kiermasz.
Dlatego wszystkich, którzy aktualnie przebywają na urlopie w Bieszczadach 
lub mieszkają w tych stronach, zapraszam 
na Jarmark Ikon do Sanoka już w najbliższy weekend! 😊


A tymczasem wracam do realizacji zamówień!
Bo jeszcze dobrych kilkaset metrów sznurka czeka na zmotanie 😍


* * * * * * * * * * *

PS. A pamiętacie jeszcze szarą torebkę na ramię (klik)
którą zrobiłam dla siebie (tak, tak! dla samej siebie!!!) 
już bardzo dawno temu?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz