sobota, 21 lipca 2018

Torebki w stylu boho


Dziś pokażę Wam jeden z modeli torebek, które wydziergałam z okazji lata i wakacji 😊

Torebka koszyk

Ten model w zasadzie już znacie - pojawił się jako nowość w zeszłym roku.
Ponieważ dwie takie torebeczki, które wydziergałam ubiegłego lata, 
rozeszły się błyskawicznie, postanowiłam powtórzyć ten wzór.
Pamiętacie je jeszcze?



Tym razem wydziergałam trzy okrągłe torebki boho.


🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻

Dwie powstały w identycznych kolorach jak te z zeszłego roku: 
jedna w pięknym odcieniu starego złota, druga w kolorze indygo.
Natomiast trzecią torebkę wydziergałam z dzianiny w odcieniu błękitnej szarości.

Ta ostatnia, otrzymała też nieco inne zapięcie - nie na guzik, 
a na dwa sznureczki, wykończone złotymi detalami.

Wszystkie torebki zdobią długie frędzle, jak najbardziej w letnim stylu boho 💛 
Paski torebek zostały wykonane z eko skóry w kolorze brązowym i karmelowym 
(długość paska to ok.100 cm).

No to zobaczcie jak prezentują się moje torebki boho.

🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 

🔻 Torebka w kolorze indygo, zapinana na drewniany guzik, z długim brązowym paskiem.
Torebkę znajdziecie w sklepiku pełnym rękodzieła Etno Galeria w Sanoku (ul. Franciszkańska), 
gdzie w imieniu właścicielek serdecznie Was zapraszam!





















 
🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻
 🔻 Torebka w kolorze starego złota, zapinana na drewniany guzik, z długim karmelowym paskiem. Tę torebkę znajdziecie (wraz ze szczegółowym opisem) w moim sklepie online:  


 


 
 



















🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 
🔻 Torebka w kolorze szarym, zapinana na troczek, z brązowym paskiem, którą również
 znajdziecie w moim sklepie online: klik

 





I jak, podobają się?
Lubicie boho styl?
 
Jeśli tak jak ja, zakochaliście się w tym hippi stylu, 
mam dla Was jeszcze fantastyczne BOHO poszewki na poduszki 💜
i będę miała jeszcze kolejne - tak modne teraz - plecione torebki koszyki 💜
 
🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻   
 
Zaglądajcie na mój Instagram! 
Tam wiele nowości pojawia się szybciej niż tutaj! 
 
Torebka boho, torebka koszyk
 
I pamiętajcie, że na zamówienie mogę również wykonać torebkę boho  
w wybranym przez Was kolorze 😊
 
Plecioną torebkę można przewiesić przez ramię i spacerować godzinami po plaży
 - torebeczka idealnie wpisuje się w taki wakacyjny klimat; 
można też włożyć zwiewną sukienkę i zabrać boho torebkę do miasta na kawę!
 
Co myślicie? 😊
Chcecie? 
 
Zapraszam!
 






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz