sobota, 28 lipca 2018

Torebka koszyk


Torebka koszyk to najgorętszy hit tego lata.
Nie ukrywam, że i mnie uwiodły takie plecione torebki i przepadłam.
P r z e p a d ł am !
... P L O T Ę   i   P L O T Ę ...

Mam nadzieję, że starczy mi lata, 
żeby pokazać Wam wszystkie moje torebkowe nowości 😉
 
Ostatnio pokazywałam już Wam okrągłe torebeczki boho
klik 

Dziś mam kolejną plecioną torebkę - tym razem nieco większą.

 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 

Pleciona torebka w formie koszyka.
Torebkę wyplotłam ze sznurka bawełnianego 
w pięknym, naturalnym kolorze przędzy.


Torebka posiada troczek wykończony elementami w kolorze złota
oraz długi pasek z eko skóry w kolorze karmelowym.

Moja torebka koszyk jest o tyle wyjątkowa, że jest dwustronna!
Można ją nosić zarówno na prawej, jak i na lewej stronie.
W zależności jaka forma torebki-koszyka bardziej Wam odpowiada.

🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻

Torebka noszona na prawej stronie jest obszerniejsza,
ma formę plecionego koszyka i przypomina nieco torby typu shopper.


Torebka koszyk

A wywinięta na lewą stronę jest nieco mniejsza i w całkiem innym kształcie.
Jednak sama torebka nie traci nic ze swojego uroku plecionki.
Zresztą zobaczcie sami 😊


 
🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻

Taka pleciona torebka koszyk świetnie pasuje do letnich,
zwiewnych sukienek i nie tylko!
Jest idealna na plażę i do miasta.

🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻

Co myślicie?



Jeśli zainteresowała Was moja dziergana torebka à la koszyk, zapraszam do kontaktu. 

picassa.blogspot@gmail.com
Torebka, na tę chwilę jest jeszcze dostępna w jednym jedynym egzemplarzu 😊

Możecie również zajrzeć do sklepu - tam znajdziecie 
pełen opis wraz z wymiarami i ceną torebki.

torebka koszyk www.picassa.shopshood.com


Dajcie znać w komentarzu, czy moja wersja torebki koszyka Wam się podoba?
I czy również Was urzekły tego lata plecione torebki?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz