piątek, 28 września 2018

Dekoracje do pokoju dziecka - gwiazdki

Dziś chciałam Wam pokazać dekoracje do pokoju dziecka
które przygotowałam dla Was w ostatnim czasie.

🔻Bawełniane gwiazdki, to o nich będzie mowa 😊

Bawełniane gwiazdki - dekoracje do pokoju dziecka

 Takie urocze materiałowe gwiazdki (a może bardziej rozgwiazdki? 😉)
uszyłam przede wszystkim z myślą o małych dziecięcych rączkach 😊


Bawełniana gwiazdka może być wspaniałą zabawką dla maluszka 
- nawet najmniejsze dziecko poradzi sobie z jej złapaniem.

Ale taka gwiazdka - rozgwiazdka może także stanowić piękną, niebanalną 
dekorację pokoju dziecięcego.
Dzięki przyszytej pętelce można taką dekorację zawiesić wedle pomysłu:
w oknie, na ścianie, czy też przy kołysce albo łóżeczku dziecięcym.
Co myślicie?

🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 

Gwiazdki uszyłam z tkaniny bawełnianej w drobne, fuksjowe groszki.
Żeby "ożywić" gwiazdki, na każdej z nich wyszyłam jeszcze oczka.
Gwiazdki mają około 30 cm wysokości i szerokości.


 
 




















🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻

Te urocze maskotki znajdziecie w moim sklepie

www.picassa.shopshood.com

gdzie serdecznie Was zapraszam!

🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻


Dekoracje do pokoju dziecka poduszki gwiazdki


🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻

A może szukacie prezentu dla nowo narodzonego maluszka,
albo właśnie urządzacie pokój Waszej małej księżniczki?
Gwiazdki będą idealne! 

Zarówno jako dodatek do prezentowej wyprawki,
jak i element dekoracyjny w pokoju dziecka 😊

Polecam i zapraszam! 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz