wtorek, 9 października 2018

Dodatki do wnętrz, dziergane poduszki i pled



Tekstylne dodatki do wnętrz, takie jak poduszki, zasłony, koce, narzuty
ocieplają wnętrze, nadają mu charakteru.
Z pomocą tekstyliów można odmienić całe wnętrze 
- jest to najprostszy sposób na szybką metamorfozę pomieszczenia.

Zmieniając poduszki czy zasłony możemy dopasować wnętrze do pory roku, 
aktualnych trendów wnętrzarskich albo po prostu - do naszego nastroju 😊

  🔻 Dziergane dodatki do wnętrz 

Dziergane dodatki do wnętrz królują na salonach już od kilku sezonów
i wcale nie tracą na aktualności! 

Sznurkowe poduszki, wełniane koce, plecione kosze...
...robione na szydełku i drutach, wszelkie dziergane sploty 
tworzą piękne faktury - grube i mięsiste.
Przypominając ciepłe, wełniane swetry takie dodatki 
fantastycznie ocieplają wnętrze na jesień i nadchodzącą zimę, 
tworząc przytulną, domową atmosferę.

dodatki do wnętrz dziergane dekoracje na szydełku
  Chciałam Wam dziś pokazać właśnie takie sploty - ciepłe i jesienne 😊

Dzierganą sznurkową poduszkę oraz szarą narzutę na łóżko.



🔻Dziergana poduszka "petrol"

Poduszka powstała z nowego, grubszego sznurka bawełnianego 
w pięknym (na prawdę pięknym!) nieoczywistym kolorze petrol -
bardzo modnym w tym sezonie.

Poszewkę zrobiłam na drutach
Splot w jodełkę zawsze mnie urzeka - ale ja lubię prostotę,
dlatego postawiłam na ten podstawowy, klasyczny wzór 😊

Jak Wam się podoba taka ozdobna poduszka?
Prawda, że dodaje charakteru?

Ja nadal jestem oczarowana tym grubym sznurkiem "+size"! 
Wychodzą piękne, mięsiste sploty, a do tego te kolory...!



Petrol kolor we wnętrzu, trendy

  🔻 Szary dziergany pled

Chciałam Wam jeszcze pokazać dziergany pled w neutralnym, szarym kolorze.
Pled również został zrobiony na drutach, tym razem jednak ze wzorem 😊

Warkocze - tradycyjny wzór, który być może kojarzy nam się z domem babci?
wiejską chatką? czy ogólnie rzecz ujmując z wnętrzami w stylu country...?
Niekoniecznie! 

dziergany pled narzuta na łóżko dodatki do wnętrz

Moim zdaniem taki warkoczowy pled fajnie wpisuje się nie tylko w rustykalne,
sielskie w klimacie wnętrza, ale także w bardziej nowoczesne!
Fantastycznie ociepli wnętrze w stylu skandynawskim
doda charakteru wnętrzu w stylu retro i vintage.

A szary kolor? Pasuje praktycznie do każdej innej barwy 
- można zatem do woli żonglować kolorami pozostałych dodatków we wnętrzu 😊
 takimi jak poduszki, dywany, zasłony, itd. 

Mój szary pled powstał ze standardowego sznurka bawełnianego,
jego wymiary to ok. 160 x 200 cm
dzięki czemu jest fantastyczną alternatywą dla narzuty na łóżko.

Sami zobaczcie!


splot, narzuta na łóżko dziergana

I jak Wam się podobają takie dziergane dodatki do wnętrz?
Czyż nie jest to idealny pomysł na jesienne, przytulne wnętrze?


🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻

🔻 Zobaczcie jeszcze miętową sznurkową narzutę na łóżko

klik

🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻

Kochani, zapraszam na kolejne posty, 
będą jeszcze inne sploty i nowe dziergańce 💛


 * * * * * * * * * *

Na koniec moja rada dla lubiących częste zmiany wnętrz jak ja 😉
Chcecie dopasować swoje wnętrze do najnowszych homebook'ów?
Jesteście zakochane w aktualnych trendach, gdzie kolor benzyny, 
czyli najmodniejszy obecnie kolor petrol łączy się ze złotem i miedzią
Nie chcecie przemalowywać ścian ani robić rewolucji, 
ale wnętrza z pinterest kuszą i śnią się Wam po nocach? 

Wystarczy na nowo "ubrać" kanapę lub łóżko w sypialni, 
wymienić dywan, zasłony,
dokupić kilka bibelotów i gotowe!


 

2 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię narzuty w jednolitym kolorze, ale z takim jakby tłoczonym lub wyszywanym tym samym kolorem wzorem (coś takiego: https://flhf.com.pl/asortyment/narzuty/kolekcja-elodie/) W sypialni mam dość dużo dodatków i lubię utrzymywać łóżko w spokojnym i stonowanym stylu. Musze przyznać, że bardzo podoba mi się ta propozycja z jakby plecionego koca? Musi być super na jesień i zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowne są te poduszki, tez musze takie nabyć :)

    OdpowiedzUsuń