niedziela, 28 października 2018

Chodnik ze sznurka - szydełkowy dywan dla dziecka


Pamiętacie jeszcze, że robię dywany? 
Dywany szydełkowe oczywiście 😉

Dziś kolejny po dłuższej przerwie!
Tym razem dywanik nie będzie jednak okrągły 
- jak to u mnie najczęściej bywa - a prostokątny!

Dziergany chodnik powstał z nowego grubszego sznurka
który mieliście już okazję zobaczyć kilka razy.
Wydziergałam z niego m.in. 

🔻zielony dywan (a w zasadzie szałwiowy!)
a ostatnio także  
🔻 ozdobną poduszkę w kolorze petrol


Aż w końcu przyszła pora na duży bawełniany chodnik

 
dziergany dywan szydełkowy chodnik szary dywan
I co Wy na to?
😊 😊 😊 


Dywan - chodnik ze sznurka powstał oczywiście na zamówienie.

🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 

Emilia zamówiła chodnik do pokoju dziecka.
Dywanik wydziergałam ze sznurka bawełnianego wedle zamówienia:
w kolorze szarym, o wymiarach 90 x 175 cm.
I tak jak wspomniałam wcześniej, jest to dywan z serii "+size",
czyli wydziergany z grubszego, mięsistego sznurka 9mm.
Widoczny jest splot sznurka, a dywan ma piękną wyrazistą fakturę
na której bardzo zależało Emilii.




Jak Wam się podoba taka wersja plecionego chodnika?




Dywany wydziergane z tego sznurka "+size" są dużo grubsze i sztywniejsze 
niż te robione z tradycyjnego sznurka 5mm.
Czuć pod stopami, że chodzimy po dywanie przez duże "D" 😊
Jednocześnie sznurek jest miękki i delikatny.

Ja jestem nadal oczarowana tym bawełnianym sznurem.
Dlatego cieszę się, że Wam również przypadł do gustu ten grubszy sznurek!
I zaczynacie go wybierać do swoich realizacji. 

🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻

A zobaczcie jeszcze jak ten szary chodnik 
prezentuje się w miejscu docelowym,
czyli w pokoju córeczki Emilii 😊

dywan do pokoju dziecka, dywan dla dziewczynki, pokój dziecka


I jak pięknie prezentują się te dwie piękności na dywaniku, 
który dla nich wydziergałam 
😍 😍 😍

pleciony chodnik, dywan do pokoju dziecka
Urocze prawda?
💜  💜  💜 
Moje serce rośnie kiedy dostaję takie zdjęcia od moich klientek!!!
Dziękuję raz jeszcze!

Cieszę się, że córeczka Klientki polubiła szydełkowy dywan mojego autorstwa!
I że kici też przypasował! 😍
 

🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻

Dla porównania, obejrzyjcie jeszcze sznurkowy chodnik 
wydziergany przeze mnie już jakiś czas temu.
Czarny chodnik pleciony z tradycyjnego sznurka 5mm.


🔻 czarny sznurkowy chodnik


Widzicie różnicę w grubości splotu?!
Przyznajcie, że jest znaczna!




Kochani, w zanadrzu mam dla Was jeszcze dwa 
takie szydełkowe dywany "+size".
Zapraszam na kolejne posty!


 


6 komentarzy:

  1. Pamiętasz może ile sznurka 9mm zeszło na ten dywanik 90 x 175 cm? :) Chciałabym zrobić do pokoiku dzieci, ale kompletnie nie wiem jak oszacować ilość. Dzięki i pozdrawiam - piękne prace. Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :)
      Jeśli dobrze pamiętam to 6 motków 100 metrowych :)
      Miłego dziergania życzę!

      Usuń
  2. Witam, czy to był sznurek bawełniany z poliestrowym rdzeniem, czy bez?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzór dywanu to po prostu słupki wbijane w tylna pętelkę?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie można kupić taki miękki sznurek na dywanik?

    OdpowiedzUsuń