środa, 31 stycznia 2018

Duży kosz na zabawki

Bardzo często pytacie o duży kosz na zabawki 
- ciekawe dlaczego...? 

Podejrzewam, że wynika to z prostego i oczywistego powodu: 
wszędobylskie zabawki opanowały Wasz dom? 😉

Spokojnie! 
Duży, mieszczący wiele skarbów kosz, mogę dla Was wykonać,
ale z porządkami musicie sobie poradzić sami... 😉
 Ciekawi?


Jeden z takich koszyków już Wam prezentowałam w ubiegłym roku
Kosz dziergałam z 5 mm sznurka w kolorze szarym.
Pamiętacie?




















  

Z końcem roku miałam okazję zrobić kolejny tak pojemny kosz 
również z przeznaczeniem na zabawki 😊 
Tym razem jednak kosz powstał z jeszcze grubszego sznurka! 
😍  Mojej nowej miłości  😍

Nowy sznurek (który trafia już do oferty) jest prawie dwa razy grubszy 
od "standardowego" sznurka 5 mm.
Jest gruby, cudownie mięsisty, a w dodatku w pięknych kolorach!

💜 💜 💜 💜 💜

Ale wracając do zrealizowanego zamówienia:
z tego grubego sznurka powstał kolejny kosz na zabawki
o wym. 45 x 45 x 60 cm.
Kosz z uchwytami w kolorze - oczywiście - szarym! 😊

(mogłabym mieć tonę sznurka w tym kolorze, a i tak ciągle byłoby mało😜)


























 
Kosz jest sztywny
ładnie trzyma swój kształt 
- o to pytacie najczęściej -
 i oczywiście pomieści wiele zabawek!

Ale pamiętajcie, 
że duży bawełniany kosz 
świetnie sprawdzi się również 
jako miejsce do przechowywania np.:

⇒kocy
dodatkowych poduszek
narzuty na łóżko 
czy 
brudnej/czystej bielizny w łazience





A zadowolenie Pani Ani, dla której wydziergałam ten wielki kosz 
jest dla mnie największą nagrodą 😊 
(pomimo bolących dłoni i otartych palców 😜)



Zaglądajcie na mojego Facebooka i Instagram,
tam na bieżąco pojawiają się nowości 😊

Do następnego!

I jeszcze na koniec...
Właśnie tak wygląda sesja z kotem w mieszkaniu 😍 
no musi się wepchać! 🙈



3 komentarze:

  1. Piekny, ja własnie zaczynam zabawę z tym sznurkiem. Mam pytanie na kosz tych rozmiarów ile metrów potrzeba sznurka 9mm?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń