piątek, 3 lutego 2017

Różowy dywan

Nowy rok zaczął się u mnie dość intensywnie, i to nie tylko w związku z torebką idealną
którą szyłam pierwszego dnia stycznia ✁
Było kilka zamówień, z którymi musiałam się uporać na czas, 
w tym jedno dość duże (dosłownie) i pracochłonne, ale o tym kiedy indziej 😉 
A do tego głowa pełna nowych pomysłów - co nie ułatwia pracy. 
Mnie to nieco rozprasza, bo jeśli chodzi o nowe projekty, to jestem bardzooo niecierpliwa,
najchętniej rzuciłabym wszystko i brała się za nowe realizacje. 
Jakoś tak to działa, że nowe cieszy bardziej 😊

Ale wszystko po kolei: w pierwszej kolejności Wasze zamówienia, 
dopiero później cała reszta.

I tak jeszcze w styczniu, powstał szydełkowy dywanik

Kolejny już różowy! dziergany dywan do pokoju dziewczynki 
 - miękki, przyjemny w dotyku - idealny więc dla dziecka.
Dywanik ma średnicę 120 cm, powstał z dzianiny bawełnianej 
w kolorze "baby pink" w połączeniu z uniwersalną bielą, 
wg wzoru, który wybrała Klientka.
Szydełkowy dywan jest już w nowym domu 😊
























Jak wspomniałam wyżej, dywanik jest już u Klientki, ale wykonałam jeszcze jeden 
- bardzo podobny. Dywanik o tym samym wzorze, z różowej dzianiny 
tylko w nieco innym odcieniu - w kolorze pudrowego różu
Gdyby Ktoś z Was był zainteresowany, to taki właśnie dywanik o średnicy 120 cm 
jest dostępny "od ręki" w moim sklepie internetowym
Dywanik można również zobaczyć i kupić w sklepie stacjonarnym JOJO DESIGN w Sanoku.
Gdzie serdecznie Was zapraszam!

 




















✁✁✁✁✁✁✁✁
Udanego weekendu !!!

 






















Podobne, różowe dywaniki możecie zobaczyć tutaj:
dywanik ombre
dywanik pudrowy jednokolorowy
dywanik pudrowo-szary


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz