wtorek, 7 lutego 2017

Szydełkowe dywany, kosze...


 
... i mój katalog !!!

Długo planowałam zrobić coś takiego. 
Chciałam mieć interesujący i ładny album,
w którym można byłoby obejrzeć wszystkie 
moje prace. Tak po prostu, na papierze
bez dostępu do komputera i internetu.

Każdy kto trafi na mój blog, 
bez problemu może obejrzeć wszystkie 
- naprawdę wszystkie moje prace 
(nawet te pierwsze i nieporadne 😓)
w tym jednym miejscu, jak na dłoni 😌

Ale co w momencie kiedy internetu brak? 
Albo kiedy nie posiadamy super smartfona?



Kiermasze, targi, sklepy, w których dostępne są moje produkty -
- w tych miejscach nie jestem w stanie zaprezentować wszystkich rzeczy na raz. 
Trudno jest też opowiadać o jakimś produkcie, różnicy we wzorach czy materiałach... 
- zgodzicie się, że najlepiej jest to coś, po prostu zobaczyć.

Fajnie jest móc obejrzeć wszystkie wzory, możliwości, materiały, kolory...
Zobaczyć, porównać i wybrać 😍

Z tej właśnie potrzeby zrodził się pomysł na katalog, który zaprojektowałam sama.
Nie jest on więc zgodny z zasadami projektowania graficznego
 - mam świadomość, że zdjęć jest w nim za dużo i za ciasno, ale jak się okazało,
 ciężko było się zmieścić na tych kilkunastu stronach z pierdyliardem zdjęć! 😊
I sama się nie spodziewałam, że tych rzeczy narobiłam już tak wieleeeee 😮

Choć katalog idealny nie jest, to jednak "chwilę" czasu spędziłam nad poskładaniem 
go w sensowną całość, dlatego też (mimo, że macie dostęp do internetu 
i możliwość obejrzenia szydełkowej galerii w pełnej wersji),
 wrzucam poniżej całość projektu oraz zdjęcia już zrealizowanego katalogu.

Mam nadzieję, że i Wam się spodoba!




A tak wygląda świeżutki, wydrukowany katalog 😊
 


 Na razie mam jeden jedyny egzemplarz, 
ale jeszcze w tym miesiącu zamówię drugi, 
który prawdopodobnie trafi w pierwszej kolejności 
do sklepu Jojo design, z którym współpracuję
 
Będzie co oglądać! 😊

PS. Napisałam na samym początku, że w katalogu będzie można zobaczyć 
wszystkie rodzaje moich produktów... oczywiście okazało się to niemożliwe
Już w trakcie przeglądania tego pierdyliona zdjęć zapisanych na dysku mojego komputera wiedziałam, że to się nie uda... po za tym w momencie składania projektu, 
kilka całkiem nowych realizacji było już w toku, albo przynajmniej w mojej głowie...

No nic, będzie trzeba zaprojektować nowy katalog 😂😂😂
 A tymczasem miłego weekendu Kochani !!!


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz