sobota, 19 lipca 2014

Dywan "słoniowy" c.d.

Dziś wracam z dywanem.

Ponieważ bardzo często pytacie mnie w mailach o "słoniowy" dywan postanowiłam powrócić do tematu raz jeszcze, tutaj na forum ;)

Niestety dość rzadko można kupić ładny odcień szarej bawełny, z której dziergam moje dywany 
- o czym już wspominałam. Zakupionych przeze mnie kilka motków koloru szarego słoniowego starczyło na wydzierganie dywanu spiralki w kolorze biało-szarym dla p.Sylwii (klik) oraz 110 cm dywanu z białym wykończeniem (klik). Ten ostatni szydełkowałam z myślą o jednej z Pań, która chce bym wykonała dla niej dywan o średnicy 150 cm właśnie w kolorze szarym - niestety nie starczyło motków... Pani Małgorzata uzbrojona w cierpliwość wciąż czeka na dostawy szarości. W międzyczasie z kolei dywan słoniowy został zmniejszony do rozmiaru 80 cm na życzenie Pani Katarzyny ;) 

W związku z tym, dziś pojawia się raz jeszcze dywan słoniowy, tym razem w nowej odsłonie: już bez białego wykończenia, prosty, klasyczny. Może komuś z Was przypadnie bardziej do gustu ta wersja w nieco bardziej nowoczesnym look'u? 
Oceńcie sami :)

























Ta wersja ma 77 cm średnicy

Dywanik jest do wzięcia!
Od ręki! :) 

Zarówno w tej wersji jak i w pierwszej - z białym wykończeniem (średnica 80 cm). Z racji ograniczonej ilości bawełny jeden wzór do wyboru. 

Zainteresowane osoby proszę o kontakt na maila (picassa.blogspot@gmail.com) - mam nadzieję, że dywanik znajdzie nowy dom :)



PS. Cały czas poluję na szarości u dostawców... Mam nadzieję, że uda się kupić większą ilość tak, by wszyscy byli zadowoleni :)

Pozdrawiam!

Dla przypomnienia: tutaj dywanik z białym wykończeniem koronkowym




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz