piątek, 11 lipca 2014

Projekt: ogródek

Cieszę się, że moje prace zyskują coraz większe zainteresowanie.

Końcem czerwca nawiązałam współpracę z Pracownią Artystyczną Floreon z Oleśnicy -> klik. Aktualnie firma zajmuje się zmianą aranżacji wnętrza, a także ogródka jednej z oleśnickich restauracji  -> klik. Koncepcja restauracyjnego ogródka firmy Floreon zakładała m.in. stworzenie ścianek dekoracyjnych, które wydzieliłyby część kawiarnianą od pozostałej przestrzeni. Przede wszystkim miało pojawić się dużo ozdobnych roślin. Moim zadaniem z kolei było wykonanie szydełkowych osłonek na doniczki, które docelowo miały zawisnąć na drewnianych przepierzeniach. 

Dwadzieścia koszyczków-osłonek w kolorze grafitowym dziergało się całkiem sympatycznie ;)

Tak prezentowały się jeszcze przed wysyłką:























  
A efekt końcowy oceńcie sami :)


Zdjęcia dzięki uprzejmości Pracowni Artystycznej Floreon
 

Jak dla mnie ogródek - bomba!!!

Niezmiernie cieszy mnie fakt, że właścicielom restauracji Brama Oleśnicka przypadły do gustu moje koszyczki! Już teraz pracuję nad kolejnymi osłonkami ;) Wkrótce możecie spodziewać się więc następnej fotorelacji...


Polecam! zarówno Pracownię Artystyczną Floreon (klik),
jak i restaurację Brama Oleśnicka (klik)



U mnie deszczowo, życzę zatem sobie i Wam dużo wakacyjnego słonka! 





1 komentarz: