poniedziałek, 21 lipca 2014

Bujam ;)

Ostatnio wydziergałam nieco większy koszyk niż te, które dotychczas pojawiały się na moim blogu. Połączyłam moje ulubione pasteLOVE kolory: całość wydziergałam z bawełny koloru łososiowego, drobnymi, ozdobnymi elementami są różowe kokardki, a wypełniająca wnętrze poduszka jest w odcieniu miętowym. Jak dla mnie połączenie idealne ;)

Pomysł na taki dużyyy koszyk z podusią w środku, zrodził się - jak większość wynalazków
- z potrzeby ;) Wokół mnie pojawia się coraz więcej dzieci... Taka kolei rzeczy! Już we wrześniu ma się pojawić kolejne maleństwo wśród moich znajomych. Tym razem zostałam poproszona przez przyjaciółkę, by uwiecznić pierwsze tygodnie życia jej maleństwa na fotografiach. 

I właśnie w związku z moim przyszłym zadaniem, wpadłam na pomysł, żeby spróbować wydziergać koszyk, który mogłabym wykorzystać w takiej mini sesji. Jak na razie przyszłym rodzicom spodobał się ten pomysł, zobaczymy jak będzie wyglądać realizacja mojego zadania ;)  
Czy dzidzia zmieści się do koszykowego bujaka...? ;)























Mam też już plany na "posesyjne" wykorzystanie tego koszyka! 
Zgadniecie jakie? ;)


Pozdrawiam Was wszystkich - uważajcie na upały i klimatyzację! bo ja po wczorajszym urodzinowym plażingu, dziś obudziłam się z anginą...


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz