środa, 1 maja 2019

Duża makrama na zamówienie


Dziś chciałam Wam pokazać coś, czego jeszcze u mnie nie było.
Makramę - tak, tak makramę przez duże "em" 😊

makrama na zamówienie, makrama na ścianę

🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻

Dawno temu pojawił się u mnie wpis:
gdzie pokazywałam Wam mój sposób na prostą, 
pastelową dekorację makramową.

Wówczas w poście pisałam, że jeśli rozczarował Was brak splotów makramowych,
to powinniście zajrzeć na mojego bloga za jakiś czas...



I oto dziś. 
Makrama.

Makrama z prawdziwego zdarzenia - pełna splotów 😍


Makrama zagłówek, boho dekoracje

Makrama, którą widzicie powstała na zamówienie.
Jej szerokość to 100 cm, wyplotłam ją ze sznurka bawełnianego
w trzech kolorach: naturalnym kolorze przędzy, błękicie i jasnej szarości.
 
Wymiar i kolor makramy były oczywiście podyktowane zamówieniem, 
natomiast cały pomysł na splot i połączenie kolorystyczne leżało już w moich rękach
- tutaj należą się jeszcze raz podziękowania dla Pani Anny za zaufanie 😊 

Pani Anna - jeśli chodzi o projekt splotów - prosiła tylko o to, żeby 
makrama pasowała do wnętrz w nadmorskich apartamentach;
miała nie graficzne, a opływowe, naturalistyczne sploty...

Pierwsza taka praca w moim wykonaniu, Pani Anna nie miała żadnego odniesienia,
ale chyba się udało!  

Klientka zadowolona, a ja... 
Ja też! Dumna z siebie jestem! 😊
Nieskromnie może, ale uważam, że jak na pierwszy raz - wyszło zacnie! 😍


🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻

Jak myślicie, udało się?
Jak Wam się podoba taka boho dekoracja?


Do zawieszenia, dekoracja na ścianę, dekoracja ścienna

Powracające makramy wpisują się idealnie we wnętrza 
urządzone w modnym aktualnie stylu boho.
Ale nie tylko. 
Te sznurkowe plecionki pięknie ozdobią także np. okna kuchni/salonu/sypialni 
czy ścianę dziecięcego pokoju.
 
Co myślicie, tak czy nie?
😊😊😊
 
Jeśli odpowiedzieliście twierdząco, zapraszam do obejrzenia 
innych moich projektów w stylu boho
 
🔻 plecione pufy w stylu boho
 
🔻wkrótce jeszcze więcej plecionych nowości w tym stylu 😍
 
Zapraszam! 


plecione dekoracje, dekoracje boho




2 komentarze:

  1. piękna robota, czysto i efektownie - brawo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń