wtorek, 30 kwietnia 2019

Sznurkowy dywan boho


W STYLU BOHO
🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻

Powstał niedawno. 
Kolejny sznurkowy dywan w stylu boho
 
sznurkowy dywan boho
 
Trend boho, jeszcze niedawno obecny tylko na zdjęciach Pinterest 
i w zagranicznych pismach, wkroczył teraz i do nas.  
Boho stylizacje opanowały Instagram i pisma lifestylowe.
 
Jutowe dywaniki, plecione poduszki; wszechobecne rośliny we wnętrzach.
Makramy we wnętrzach; makramowe torebki i kamizelki w ubraniowych stylizacjach
 to - jak to mówią "must have" - tej wiosny i lata 😉

U mnie też pojawi się sporo prac inspirowanych trendami boho!
Tak się składa, że boho jest aktualnie na czasie, 
ale zobaczycie u mnie rzeczy wpisujące się w ten trend, 
przede wszystkim dlatego, że taka "stylówka" jest mi po prostu bliska!
(choćby z tego powodu, że lubię pleść 😜)


🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻
 
Ale do rzeczy.
 
Pleciony dywan w stylu boho.
Szydełkowy, ażurowy, bardzo w trendach.
Dywan o średnicy 100 cm wykonałam ze sznurka bawełnianego 
w bordowym kolorze. Dywanik wg zamówienia został powiększony o frędzle 
w odcieniu cappuccino, dzięki czemu w całości miał około 120 cm średnicy.

pleciony dywan, dywan boho, wnetrza boho
Bordowy dywan z frędzlami jest już u Pani Natalii 😊
Z wiadomości zwrotnej jaką otrzymałam od Klientki, wiem, że dywanik 
bardzo się podoba, a to cieszy mnie ogromnie!


"Witam, Chciałam tylko bardzo podziękować. Dzisiaj doszedł dywan 
i wygląda ślicznie robi Pani genialną robotę :)
 Bardzo dziękuje. Pozdrawiam ciepło! Natalia"
 
 Za każdym razem wiadomości zwrotne od Klientek cieszą mnie tak samo! 
 💛 Serce rośnie i chce się robić więcej i więcej! 💛

🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻
 
Sznurkowy dywan boho (taki jak prezentowany powyżej lub podobny)
mogę wykonać na zamówienie również dla Ciebie!

Jeśli Ci się spodobał, masz ochotę mieć podobny w swoim wnętrzu,
albo chcesz zadać jakieś pytanie dotyczące tego produktu, zapraszam do kontaktu.

picassa.blogspot@gmail.com


🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻

 A już wkrótce BOHO NOWOŚCI

⬇⬇⬇

 NOWE plecione torebki!

Zaglądajcie na Facebooka i Instagram!



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz