wtorek, 23 grudnia 2014

Przedświątecznie

To już ostatni wpis przed Świętami. 
Tydzień szybko minął i Wigilia już jutro!

A jak tam Wasze choinki, gotowe? Macie takie eko DIY czy raczej tradycyjne, zielone drzewka? 
Ja kolejny już rok, obchodzę się bez tradycyjnej choinki. 
W te Święta towarzyszyć mi będzie niewielka choineczka DIY (klik) oraz kilka zielonych 
gałązek, na których zawiesiłam już bombki. 

Okno przystroiłam kilkoma szydełkowymi gwiazdkami (dziękuję Justyś!), w sypialni zawiesiłam sznur moich patchworkowych bombek (bardzo krótki ten sznur, bo większość bombek sprzedałam), po za tym wszędzie świece, świeczki, świeczuszki... i ani jednych kolorowych lampek! Ciepłe światło świec w długie, zimowe wieczory to jest to, co lubię najbardziej! :) 
Zapomniałabym!

Zrobiłam jeszcze stroik na kawałku kory: z zielonych gałązek i zatrwianu
Do tego kilka szyszek, bombek i gotowe!

   
                


Bardzoooo skromnieeee u mnie, ale tak to wygląda :)

Przy okazji chciałam podziękować za miło spędzony czas na kiermaszach bożonarodzeniowych, za wszystkie miłe słowa i ciepłe komentarze, a także za Wasze zakupy :)

Serdecznie dziękuję!

Życzę wszystkim moim czytelnikom oraz klientom - tym obecnym i przyszłym - radosnych i rodzinnych Świąt. Wspaniałej atmosfery i spokoju. A w Nowym Roku nowych planów, nowych marzeń i ich spełnienia!

Pozdrawiam świątecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz