poniedziałek, 15 grudnia 2014

Choinka DIY

Święta coraz bliżej!

Czas tak szybko ucieka... a tegoroczny grudzień zdaje się być wyjątkowo krótki! 
U Was też?

Dopiero co się szykowałam na przedświąteczne kiermasze, a tu już połowa miesiąca za nami! 
W najbliższy weekend ostatnie kiermasze... (zapraszam do Rzeszowa!), a za 8 dni Wigilia!

A jak z nastrojem? Można już poczuć? Można!
Ja całą sobotę słodko pierniczyłam ;) 
Pamiętacie moje zeszłoroczne pierniczki? klik
W tym roku się nie przyłożyłam... Ale wszystko na rzecz szydełkowania ;)
Nie można chwycić wszystkich srok za ogon... także pierniczki bez szału, ale już są!






















A w niedzielę odpoczywałam na świeżym powietrzu. 


Spacer po lesie okazał się owocny! "Drzewko" już stoi (spokojnie! nie wycięłam w lesie choinki!), 
na stole troszkę zielonych gałązek... nastrój świąteczny można poczuć, aczkolwiek 
u mnie jak zwykle niestandardowo

Minimalnym kosztem, prosto, skromnie... 
Dla nas w sam raz!

Na początek pokażę Wam choinkę handmade.



Powstała pewnego grudniowego wieczoru. 
Wykonana w ramach zaliczenia na kursie.
Robiona z myślą o naszym mieszkaniu - pokaźnych rozmiarów nie jest, ale pasuje! :)
Na razie stoi w przedpokoju, na naszym ulubionym meblu. Ale dziś zrobiłam zielony stroik
który chyba zajmie jej miejsce... A choinka gdzieś indziej się odnajdzie ;)

Jeśli moja eko-choinka Wam się spodobała, zapraszam na kolejny post. Pokażę jak krok po kroku powstawała. Na prawdę niewiele jest potrzebne, żeby stworzyć własną choinkę "z odzysku" ;)

Serdecznie zapraszam!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz