piątek, 8 sierpnia 2014

Dywanik á la ombre

Zaraz po tym jak czarną misę posłałam w Polskę zabrałam się za... szydełkowanie! ;) 

Nowy projekt zakładał zrobienie dywanu w kilku odcieniach tego samego koloru. 
Muszę przyznać, że już dość dawno zakupiłam motki w odcieniach koloru łososiowego, 
ale musiały nabrać mocy urzędowej ;) 

Pomysłów na dywan miałam kilka, zaczęłam od typowego dla mnie koła
Połączyłam bawełnę w kolorze ecru, pudrowego różu i dwóch odcieni koloru łososiowego.


Chciałam osiągnąć efekt cieniowania, coś á la ombre... 


Efekt końcowy oceńcie sami:













































I mój mały dylemat

czy wykańczać dywanik w takiej wersji? 
czy dorabiać tak ulubione przeze mnie "koronkowe" wykończenie? 
czy pruć i realizować pozostałe pomysły?

A może Ktoś byłby zainteresowany dywanikiem ombre?

W tym momencie dywanik ma 82 cm średnicy (na konkretne zamówienie mogę go jeszcze odrobinę powiększyć).

Serdecznie POLECAM !

Idealny do pokoju małej księżniczki ;)


1 komentarz: