środa, 6 sierpnia 2014

Koszyk-misa po raz drugi ;)

Pamiętacie czekoladowy koszyk-misę? 
Kto nie pamięta albo jeszcze nie widział - zapraszam do obejrzenia klik.

W ostatnich dniach powstał kolejny taki koszyczek. 
Tym razem w kolorze czarnym, na zamówienie dla jednej z Pań.

Mam nadzieję, że koszyczek będzie dobrze służył ;)
 









































                                                                            * * *
Przy okazji chciałam Wam jeszcze pokazać co zrobiła specjalnie dla mnie Zuza z DECU Style.

Jakiś czas temu wypatrzyłam jej prace gdzieś w internecie i zapragnęłam wizytownika z koronkowo-szydełkowym motywem! Umówiłyśmy się na "międzyblogową" wymiankę ;) 

Zrobiłam dla Zuzy kremowy koszyczek, a Zuza dla mnie wizytownik i coś jeszcze - zobaczcie sami:























Zuzie jeszcze raz bardzo dziękuję! 

A Was zapraszam na kolejne posty i do współpracy oczywiście!

Już niebawem zaopatrzę się w nowe kolory włóczek 
i mam nadzieję, że w większą ich ilość 
- także zapraszam! ;)



1 komentarz: