środa, 20 grudnia 2017

Proste dekoracje

Proste dekoracje świąteczne - minimalistyczne i inne niż te, 
zalegające w ogromnych ilościach na sklepowych półkach. 
Takie najbardziej lubię! 
Proste, inne, oryginalne i zrobione własnoręcznie! 😊



Dziś chciałam Wam pokazać dekoracje, które stworzyłam w całości samodzielnie  
przy pomocy szydełka oraz techniką makramy, 
ale lubię też robić dekoracje z gotowych półproduktów, 
do czego i Was zachęcam. 

Jeśli nie macie pojęcia o szydełkowaniu czy splotach makramowych 
- zawsze możecie spróbować i się nauczyć 😊 - 
albo zakupić kilka drobnostek i wykonać świąteczne dekoracje 
przy użyciu kilku bombek, gałązek świerku, mchu, 
pierniczków, lasek cynamonu, etc.

Możecie stworzyć na przykład niebanalną dekorację w czajniczku - klik 
 albo prostą choinkę do dekoracji konsoli czy komody - klik
To moje dwie propozycje prostych dekoracji świątecznych 
do samodzielnego wykonania DIY
 - zapraszam po inspiracje! 😊


 




 




















 A teraz propozycja dekoracji DIY, którą zrobiłam w całości, 
od A do Z samodzielnie 😉 

W tym roku zrobiłam sporo czerwonych szydełkowych gwiazdek 
i serduszek, które wspaniale komponują się z zielenią 
- wieszane pojedynczo mogą stanowić piękną dekorację choinki

Ale przy ich pomocy można też stworzyć większą dekorację. 
Ja postanowiłam po prostu przywiązać kilka gwiazdek na różnej wysokości 
do ładnego patyka, a całość zawiesić jako dekorację ściany.
Tylko tyle! 😊

Drugą dekorację też zrobiłam ze sznurka bawełnianego
tym razem w kolorze zielonym 
i jest to makramowa choineczka.
Za pomocą makramowych splotów powstała kolejna świąteczna dekoracja.
Mała bawełniana choinka, do zawieszenia.
Moim zdaniem idealna do pokoju malucha 😊

























Jak Wam się podobają moje eko dekoracje?
Co Wam bardziej przypadło do gustu?
Choineczka czy gwiazdki?

A do Świąt już tylko kilka dni Kochani...
Już teraz życzę Wam spokojnego i radosnego czasu spędzonego z najbliższymi!

Wesołych Świąt!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz