czwartek, 14 grudnia 2017

Świąteczna dekoracja w ...

...  czajniczku! 😉

Chyba oszalałam, ale czemu nie ?! 😉

Prosta i oryginalna świąteczna dekoracja
która można wykonać samodzielnie!

świąteczna dekoracja DIY


Potrzebne będą:

czajnik (super wyglądałby jakiś cynowy, 
ale ja miałam pod ręką tylko czajniczek ceramiczny z Tułowic 😉)
⇒  zielone gałązki (np. świerku)
bombki
⇒ kilka szyszek
sznurek lub tasiemka
klej na gorąco
nożyczki
 

Świąteczna dekoracja w dzbanku

Ja swój stroik wykonałam w zielonym ceramicznym dzbanku
pamiętającym dawne czasy 😉
Kupiłam mini cyprysa, którego włożyłam do dzbanka wraz z ziemią, 
nieco go przycięłam i uzupełniłam gałązkami świerku
(nie użyłam gąbki florystycznej, bo po prostu jej nie miałam 
- stąd pomysł na cyprysika, który ładnie zagęścił kompozycję 
i dał możliwość wkomponowania gałązek świerku).

Następnie proponuję umieścić dzbanek w miejscu docelowym. 
Ja swój zawiesiłam na karniszu, ponieważ od początku 
miałam pomysł na wiszącą dekorację
ale dzbanek może równie dobrze być ciekawą  
dekoracją świątecznego stołu 😊

Kiedy dzbanek już wisiał, przy pomocy kleju na gorąco,
 wkleiłam pomiędzy gałązki kilka szyszek i bombek
(tak wiem! do żywych kwiatów i roślin nie używa się kleju na gorąco! 
Kończyłam studium florystyczne - wszystko wiem, teorię znam! 😉 
ale dekoracja wisi w moim oknie, nie na wystawie florystycznej 😜).
Kilka małych bombek zawiesiłam też na tasiemkach, 
bo zależało mi, żeby kompozycja miała charakter chociaż nieco kaskadowej...

Et voilà!

Niebanalna dekoracja okna gotowa!
😊😊😊










 




















Taką świąteczną dekorację w dzbanku 
można też postawić na wigilijnym stole - bo czemu nie 😉 
Zadziwi niejednego biesiadnika 😀

A jak Wam się podoba???
Lubicie robić własne kompozycje florystyczne?
Bo ja bardzo! I niekoniecznie zgodnie ze sztuką 😊 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz