wtorek, 14 listopada 2017

Drewniana huśtawka handmade


Jeszcze w lecie popełniłam taką piękność 😊 

Moja pierwsza huśtawka.  
Drewniana, makramowa, w stu procentach w stylu boho.
W stu procentach handmade'owa.

Drewniana huśtawka boho

Takie drewniane, surowe huśtawki mają w sobie to coś.
Bardzoooo mi się podobają!
Postanowiłam więc zrobić swoją wersję 😊

💛 💛 💛 💛 💛 💛 💛

Huśtawka powstała z połączenia drewnianych kołków, płótna 
oraz bawełnianego sznurka.
Użyłam surowych, naturalnych materiałów,
 bo takie mi się najbardziej kojarzą z latem i naturą
i takie najbardziej lubię.

Dzięki użyciu naturalnych materiałów i neutralnych kolorów 
powstała delikatna, piękna huśtawka w stylu boho.

💛 💛 💛 💛 💛 💛 💛

Zapraszam do galerii.





Nieco trudno było mi sfotografować huśtawkę w całości, 
ponieważ nie miałam gdzie i nie chciałam jej mocować na stałe u siebie w mieszkaniu
- przecież huśtawka miała trafić na sprzedaż 😉

I szczęśliwie znalazła już nowy dom 😊

Huśtawka boho

 A jak Wam się podoba?
Moja huśtawka boho

Tak na koniec muszę się Wam jeszcze przyznać,
że wciągnęło mnie to plecenie sznurków, czyli  makrama 💛
I na pewno coś makramowego będzie się jeszcze u mnie pojawiać.

Zaglądajcie!  

Sprawdźcie też moją piernikową ofertę!



Może znajdziecie coś dla siebie 
lub 
na prezent dla swoich bliskich 
🎀  🎀  🎀 

Zapraszam!

 ........................................................................................................................

A jeśli szukacie więcej dodatków w stylu boho, zobaczcie koniecznie:



Naturalne kolory - biały, beżowy, zielony, 
roślinne motywy, naturalne materiały - to wszystko tutaj znajdziecie.
Coś dla dorosłych i dla dzieci.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz