niedziela, 12 listopada 2017

Domowe pierniczki na zamówienie

Domowe pierniczki na zamówienie, czyli ja piekę i lukruję, 
a Wy zamawiacie i macie z głowy! 😀 
Z głowy pieczenie, z głowy pomysł na prezent!

A jeśli szukacie sposobu na spokojny grudzień - moje rozwiązanie jest takie: 
już teraz, jeszcze w listopadzie pomyślcie o prezentach i dekoracjach świątecznych -  
zamówcie, kupcie - a grudzień rozpoczniecie i przeżyjecie spokojniej 😉

Kochani, jeśli spodobają się Wam pierniczki, które pokażę Wam poniżej 
i będziecie mieli ochotę zamówić pojedyncze sztuki, bądź zestawy to 
nie zwlekajcie do ostatniej chwili! 
Zamawiajcie od razu, ponieważ upieczenie i wymalowanie takich ciasteczek 
"chwilkę" trwa, a sami wiecie jak szybko goni czas... 😉

To tak słowem wstępu.
 A skąd w ogóle pomysł na rozszerzenie mojej dzierganej oferty o coś słodkiego?

pierniczki na zamówienie
Co roku, kiedy wrzucę gdzieś w eter zdjęcia moich świątecznych pierniczków
dostaję od Was wiele pozytywnych komentarzy 😊 
Od dłuższego czasu nosiłam się więc z myślą, by pierniczki sprzedawać. 
Jednak za każdym razem dopiero w pierwszych tygodniach grudnia 
orientowałam się, że to już właśnie grudzień! że Święta za pasem... 
Krótko mówiąc: "budziłam się  z ręką w nocniku". 
Za późno było na pieczenie... za późno było na promocję...
Na szybkości piekłam i zdobiłam pierniczki jedynie na domowe potrzeby, 
dla swoich najbliższych.

W tym roku jest inaczej! Nareszcie się udało! 😉
Zbliża się dopiero połowa listopada, a my mamy już(!) upieczonych 
ponad 500 pierników! 😜
(easy, easy: upieczonych, nie wylukrowanych 😜)
Mam już częściowo pierniczki obfotografowane! 
Mam już przygotowany post! 

Szaleństwo!
😊 😊 😊 😊 😊

Dlatego Kochani, oglądajcie 😊  i tak jak wspomniałam - 
jeśli chcielibyście coś słodkiego zamówić dla swoich bliskich bądź dla siebie, 
nie zwlekajcie z decyzją.
Pierniczki pieczemy i malujemy we dwie, z koleżanką. 
Obie jednak po za "pierniczeniem" mamy "normalną" pracę, 
więc nasz czas jest mocno ograniczony - mimo dobrych chęci i wielkiego zapału 😉
A praca nad piernikami choć przyjemna jest bardzo czasochłonna.

Zapraszam do galerii i do obejrzenia naszych słodkości.

💚  💚  💚  💚  💚 


























💚 💚 💚 💚 💚 💚 💚

I jak, podobają się?
Więcej zdjęć możecie zobaczyć na moim facebooku, gdzie serdecznie Was zapraszam.
Kolejne zdjęcia pojawią się i tutaj niebawem, żebyście mogli zobaczyć również 
jak prezentują się zapakowane pierniczki.

Ponieważ pojedyncze sztuki mogą być przez nas pakowane 
w woreczki celofanowe, a komplety (stworzone przez nas, bądź przez Was) 
dostępne będą w tekturowych pudełkach z okienkiem.

Śledźcie fanpage'a - tam wszystkie informacje będą się pojawiać na bieżąco 😊

E-mail dla zdecydowanych 😊 i dla takich mających pytania o szczegóły zamówienia:

 

picassa.blogspot@gmail.com 

 

Serdecznie polecamy pyszne, domowe, pachnące świętami pierniczki.
Zapraszamy! 

 
domowe pierniczki  

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz