poniedziałek, 5 grudnia 2016

Pomysł na świąteczną dekorację - papierowe bombki


Do Świąt pozostały 3 tygodnie. 

U mnie pierniczki już upieczone (czekają jeszcze na piękne lukrowanie), okna (ale tylko co niektóre) umyte, skrzaty uszyte ⇨ klik , małe choineczki zrobione ⇨ klik  
i bombki przygotowane!

Ale lista zadań się jeszcze nie kończy...
Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze coś ciekawego, świątecznego Wam tutaj pokazać zanim Święta mnie dogonią!

W tym roku zauroczyły mnie m.in. ozdoby origami  
- proste, geometryczne, papierowe, nieco eko. 
Postanowiłam zrobić kilka takich bombek, a tak mnie wciągnęło..., że "troszkę" ich już narobiłam i ciągle mam ochotę na więcej :)


Te papierowe "bombki" zrobiłam głównie z papieru w kolorze czarnym oraz w kolorze pudrowego różu. Dzięki temu, że użyłam stonowanych, neutralnych kolorów - takie lubię najbardziej, 
te geometryczne formy będą mogły z powodzeniem stanowić całoroczną ozdobę wnętrza - nie tylko od święta :) I to w nich podoba mi się chyba najbardziej! 

Prosta, czysta forma przedmiotu sprawia, że staje się on uniwersalny, nieoczywisty. 
A ja bardzo lubię wykorzystywać rzeczy ponownie i na różne okazje. Tworzyć nieoczywiste połączenia bo takie moim zdaniem są najciekawsze :) Te minimalistyczne, geometryczne formy, bez wzoru, bez brokatu są idealne! i na pewno towarzyszyć mi będą przez większą część nadchodzącego roku!



A tu już w nieco bardziej świątecznym wydaniu:




Możliwe, że ozdoby origami pojawią się jeszcze przed Świętami w moim sklepie
ale raczej w formie produktu dostępnego na zamówienie 
- także mailowo przez blog mogę przyjąć zamówienia 
- jeśli znajdzie się ktoś chętny :)

A może chcecie podobne zrobić sami?! 
To proste! 
Postaram się przygotować mały tutorial z cyklu DIY
 - mam nadzieję, że czas pozwoli! 

Chcecie? :)

Na koniec jeszcze skrzaty (z moim skrzatem-pomocnikiem), 
bo dziś Kochani, MIKOŁAJKI!!! :))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz