niedziela, 17 maja 2015

Kilka koszy

Pracy w kwietniu miałam sporo...
co mnie bardzo cieszy!
Oby każdy kolejny miesiąc był co najmniej, 
tak samo pracowity i owocny :)

Dziś, tak zbiorczo, chciałam Wam pokazać kosze,
nad którymi pracowałam w zeszłym miesiącu,
a teraz są już w swoich nowych domach.

Dla Pani Iwony dziergałam, znany Wam już zestaw koLOroWE : misy w kolorze musztardowym, turkusowym i morskim.

* * * Gdyby Ktoś jeszcze był zainteresowany,
dokładnie takim samym zestawem kolorystycznym - jest szansa na jeszcze jeden taki komplet.
Ostatnie metry dzianiny w tych właśnie kolorach!
Kto pierwszy ten lepszy ;)


A pamiętacie pierwsze dwustronne kosze: biały z granatowymi gwiazdkami i ecru z szarą tkaniną
w groszki (klik)? Dla Pani Doroty powstał w zeszłym miesiącu komplet właśnie takich dwustronnych  koszy w kolorze szarym. Trzy identyczne kosze o wymiarach ok. 28 x 28 x 28 cm, wydziergane
z szarego bawełnianego sznurka, z wszytą tkaniną bawełnianą w białe groszki.

Jak już Wam pokazywałam, takie kosze mają kilka możliwości prezentacji i na pewno jest bardzo wiele sposobów na ich wykorzystanie ;) Z tego co wiem, te u Pani Doroty, znajdą zastosowanie
w łazience.























Ostatni dzierganiec, jaki dziś chciałam Wam pokazać, to duży, kwadratowy kosz, który powstał
na zamówienie dla Pani Agnieszki. Kosz pokaźnych rozmiarów (w podstawie 35 x 35 cm),
Pani Agnieszka zamówiła z zamiarem przechowywania w nim kocyków w pokoju swojego maleństwa. Zestaw kolorystyczny już znany, i jak się okazuje bardzo przez Was lubiany: szary + miętowy :)






















Na dziś to tyle. Zapraszam Was serdecznie na kolejne posty.
Pozdrawiam ciepło, bo ten maj ciągle jakiś za chłodny - przynajmniej, jak dla mnie, mogłoby być jeszcze cieplej... ! ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz