poniedziałek, 5 maja 2014

Czekoladowo-biały i inne dywany

Przyszła pora na wielkie pakowanie i ... wizytę na poczcie ;)
Jakiś czas temu zostałam poproszona o wydzierganie trzech dywanów na podłogi nowo powstałego domu. Dziś wszystko zapakowałam i posłałam w świat. Mam nadzieję, że właścicielka będzie zadowolona z efektu, a dywany będą służyć długi czas.

Wcześniej powstały:

  • czekoladowy (więcej zdjęć: klik)




  • biało-szara spirala (wcześniej pojawiła się także spirala kolorowa klik)




A niedawno powstał ostatni dywanik do kompletu, czekoladowo-biały  
(ten sam wzór pojawił się już wcześniej klik)

 

 



Aparat jak zwykle nie radził sobie ze światłem i kolorami... ale na to niewiele mogę poradzić...
Wszystko "ometkowałam", zapakowałam i posłałam. 

Na podsumowanie jeszcze kilka fotek:




                                            Poszło !

Miłego wieczoru!
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam po więcej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz