poniedziałek, 3 lutego 2014

W oczekiwaniu na dostawę

W oczekiwaniu na dostawę nowych "motków" - jak mówi mój M. - lawendowy dywan otrzymał metkę i został zapakowany. Także jest gotowy do wysyłki! 

Ktoś chętny?!? :)
 
http://picassa-design.blogspot.com/p/na-sprzedaz.html


Metki gotowe także dla kolejnych zamówień, które z realizacją czekają już tylko na wspomnianą dostawę... Oby ta dotarła jak najszybciej!

A ja wcale nie zwalniam, po porannym śledzeniu poczynań zespołu The Synki - z najlepszą saksofonistką i koleżanką ever! :) - który to zespół miał dziś swoją telewizyjną premierę w Dzień Dobry TVN, zabrałam się za swoje robótki. Dziś nie szydełkuję, ale przerabiam :) Efekty pewnie za jakiś czas.

A ponieważ towarzyszą mi dziś ciepłe promienie słońca, moje myśli znów zawędrowały do ukochanej Italii...wspominając postanowiłam wrzucić jedno z wieluuuuuuuuu moich zdjęć.

Widok na Florencję. Fiesole, październik 2011


Udanego, słonecznego tygodnia wszystkim życzę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz