niedziela, 7 lipca 2013

"Na walizkach"

Na walizkach, czyli coś o starych walizkach i nie tylko. 




Wszystko zaczęło się od pewnego jesiennego spaceru.... z którego to przytargałam tę o to starą walizkę...



Początkowo w planach miałam decoupage w stylu retro, wszystko jednak zmieniło się, 
kiedy w second-handzie znalazłam piękny materiał!

Koszt materiału: 2 zł

Po kilku godzinach mierzenia, cięcia, docinania i klejenia powstał kuferek, który dziś jest moją osobistą skarbnicą inspiracji - to w nim przechowuję wszystkie swoje "skarby".



Na wiosnę dorobiłam się dwóch kolejnych tego typu walizek, jedna pozostanie w swoim oryginalnym retro stylu, ponieważ jest bardzo dobrze zachowana, a druga wygląda teraz tak:

Ten materiał też znalazłam w SH, kosztował 3 zł


Dziś walizki prezentują się idealnie








***
Informuję, że wszystkie zdjęcia wykorzystane w poście są mojego autorstwa i pozostają moją własnością. Bez mojej pisemnej zgody nie można ich w żaden sposób przetwarzać ani wykorzystywać.
***

1 komentarz:

  1. Uwielbiam i czekam z niecierpliwoscia na wiecej pomyslow! Mam podobnie jak Ty, pozwole sobie powtorzyc Twoje slowa: "Kocham piękne, oryginalne przedmioty i staram się takimi otaczać" pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń