środa, 10 lipca 2019

Zielona narzuta handmade

Znów po dłuższej przerwie... ale jest i ona: 

zielona narzuta 
100% handmade

zielona narzuta na łóżko

Narzutę dziergałam bardzooo długo... 
Owszem oczek i metrów sznurka było sporo, 
ale wiecie jak się robi coś, na co nie ma się deadline'u? 😉
Bez końca! 😑

🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻

I tak właśnie było w przypadku tej zielonej narzuty na łóżko,
którą zamówiła u mnie moja koleżanka. 
Niestety, zamówienia dla znajomych to te, które zawsze robię 
gdzieś pomiędzy wszystkimi innymi realizacjami 😑

Na szczęście Larisa była bardzo cierpliwa i wyrozumiała - dziękuję Kochana!

Tak długo pleciona narzuta miała stanowić komplet z zielonym dywanikiem, 
który wyplotłam już wcześniej do pokoju dzieci Larisy.

zielony dywan tkany dywan ze sznurka

Szałwiowy dywan, pleciony z grubego sznurka "+size" 
możecie zobaczyć tutaj: KLIK
 
(pod powyższym linkiem i na zdjęciu widzicie dywan w trakcie sesji 
- cały zielony, jednak zanim trafił do pokoju dziecięcego 
otrzymał jeszcze wykończenie w formie białej koronki/falbanki
Dotrwajcie do końca - będą zdjęcia 😉)


 Ale wróćmy do narzuty.


🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻


Ta narzuta handmade powstała z 800 metrów(!) bawełnianego sznurka.
Mówiłam, że "trochę" oczek było do przerobienia 😅

Wyplotłam ją z pasującego do dywanika sznurka w kolorze szałwii, 
dodając dookoła, podobnie jak w dywanie - białe wykończenie w formie falbanki.

Zamówiona narzuta miała mieć wymiary około 90 x 200 cm, 
tak żeby stanowiła oryginalny pled na pojedyncze dziecięce łóżko.

🔻 Zdjęcia poniżej to zdjęcia zrobione na moje potrzeby,
w mojej sypialni, dlatego pled może wydawać się za mały,
ale spokojnie! 😉

(przy okazji: jeśli chcecie zobaczyć podobną dzierganą narzutę, 
ale w większym rozmiarze - która powstała na typowe podwójne łóżko
zajrzyjcie TUTAJ - KLIK )

🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻

A zielony pled do pokoju dziecięcego prezentuje się tak 🔻

zielony pled do pokoju dziecięcego
To jak, oglądacie dalej?




























To pewnie ciekawi jeszcze jesteście, jak narzuta i dywan prezentują się 
w nowym domu? 😊

🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻

 W pokoju dziecięcym wygląda to tak 🔻
Chyba bosko, co?
💛 💛 💛

dekoracje do pokoju dzieci
pokój chłopca i dziewczynki, boho, pokoj dziecięcy

Dajcie znać jak Wam się podoba pomysł na taki pled dla dziecka?

Moim zdaniem taka pleciona narzuta będzie się pięknie prezentować w prostych wnętrzach
 - w stylu skandynawskim, minimalistycznym, ale też świetnie sprawdzi się w "bogatych",  
eklektycznych wnętrzach czy tych w stylu boho.
Coś dla dużych i małych 😊

Aaaa, zapomniałam Wam jeszcze wspomnieć, że inwestorka wybrała kolor sznurka tak,
 by pasował zarówno dla chłopca jak i dziewczynki
Postawiłyśmy na delikatny odcień zielonego, bo to naszym zdaniem idealny wybór 
do pokoju, w którym razem będzie mieszkało póki co rodzeństwo 😊



Do następnego! 




3 komentarze: