niedziela, 24 marca 2019

Pleciona torebka "+size"

Po baaaaaardzooooo długiej przerwie, wracam! 
Mam nadzieję, że na dobre.
Przerwa dotyczyła tak na prawdę tylko bloga -na FB i na IG jestem obecna, 
dlatego jeśli mnie szukaliście lub chcecie być na bieżąco z moimi projektami
 - odsyłam Was do tych miejsc.
Na Facebooku i Instagramie jestem praktycznie codziennie 😊

Ale do meritum. 
Dziś chciałam Wam pokazać nowe wiosenne torebki.
Zima się skończyła, nadeszła wiosna, czas na nowe wiosenno-letnie kolekcje,
zatem i ja chciałam Wam pokazać nowe wzory 
(choć mogę już teraz zdradzić, że Wasze ulubione okrągłe torebki boho też wrócą 😊)


🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻

  Dziś przedstawiam Wam plecioną torebkę "+size" w całości wykonaną 
z grubego bawełnianego sznurka


Pleciona torebka "+size". Picassa-design


 Wydziergałam już trzy takie torebeczki - wszystkie w odcieniach szarości.
Torebka jest półokrągła, średniej wielkości 
- mierzona na płasko ma 30 cm wysokości i 27 cm szerokości;
długość paska to około 105-110 cm. 

Sznurkową torebkę "+size" wykonałam w całości na szydełku
nieco innym splotem niż zwykle, dzięki czemu torebka zyskała ciekawą 
trójwymiarową strukturę, która bardzo mi się podoba!
A Wam? 😊



























Tak jak wcześniej wspomniałam, te plecione torebki powstały 
w dwóch odcieniach szarości.
Jedna torebka "+size", ta z jaśniutkiego sznurka jest jeszcze dostępna 
w moim sklepie, gdzie Was serdecznie zapraszam 

Dwie pozostałe sztuki, w jasnej i ciemniejszej szarości - znajdziecie 
w Etno Galerii przy ulicy Franciszkańskiej w Sanoku, 
gdzie także zapraszam wszystkich miłośników rękodzieła 💛
 

🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻
 
No to jak się Wam podoba moja wiosenna nowość? 

Pleciona torebka ze sznurka
Torebka boho
sznurkowa torebka
pleciona torebka, wiosenna torebka, sznurkowa torba


Mam nadzieję, że moje plecione torebki przypadły Wam do gustu 😊
Zainteresowanych torebkami odsyłam do miejsc, o których wspomniałam wyżej 
lub do bezpośredniego kontaktu mailowego:

🔻picassa.blogspot@gmail.com



 Ps. Chyba rozumie się samo przez się, że taka pleciona torebka 
to must have tego sezonu!  

😊😊😊


2 komentarze: