piątek, 5 września 2014

Kolejny dywan!

Wydziergałam kolejny dywan

Klientki wracają i to mnie cieszy! Oczywiście wracają zadowolone klientki - i to mnie cieszy najbardziej! :) Dywan, który przedstawiam poniżej powstał na zamówienie dla Pani Katarzyny - wracającej klientki :)

Tym razem dywanik w kolorze beżowym, ale z charakterystycznym dla mnie białym wykończeniem (średnica: 80 cm).











































*** Dla zainteresowanych! ***

Mam jeszcze kilka motków tego pięknego beżu! 

Jestem więc w stanie "od ręki" wykonać podobne dywaniki w tym kolorze na Wasze zamówienie. 
A jeśli Któraś z Was byłaby zainteresowana większym dywanem niż 80-90 cm (a często mam takie zapytania) to teraz jest ku temu okazja! 
 

Serdecznie polecam!


PS. Sierpniowy kiermasz (klik) uważam za bardzo udany! Słonko przepięknie świeciło, a tłum ludzi nie ustępował przez cały dzień. Panowała przesympatyczna atmosfera - Wasze zainteresowanie i miłe słowa są bezcenne! 
Wszystkie koszyczki, które trafiły do nowych domów - wierzę, że będą długo i dobrze służyć! 
A co najważniejsze - byłam zmuszona obejść się smakiem kolejnego kiermaszu, ponieważ nie miałam z czym się wystawić! :) Ale lada moment "nadrobię", bo już nie mogę doczekać się kolejnego kiermaszowania!

Wszystkie moje prace możecie zobaczyć w zakładce "Szydełko - galeria".  
Zapraszam! 


 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz