sobota, 9 czerwca 2018

Lama. Maskotka na prezent?


Lama - średniej wielkości ssak; występuje w stanie dzikim i udomowionym 
- możemy przeczytać w Wikipedii* 😉
Te dziko żyjące w Ameryce Południowej lamy zostawmy w spokoju, 
niech cieszą się wolnością i swobodą 😉 

A co z tymi udomowionymi? 
Mam dla Was takie! 😊

Jakiś czas temu uszyłam całe stadko!

🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻

Powstały urocze lamy maskotki.


lama, alpaka, maskotka dla dziecka
 Najpierw uszyłam jedną, ale - nieskromnie powiem - tak urzekł mnie 
ten słodki pyszczek, że postanowiłam uszyć kolejną i kolejną...
i kolejną... 😍
Dnia starczyło na sześć sztuk 😊
Ale kto wie, może powstaną kolejne...
Jeśli tylko lamy skradną również Wasze serca...!?


🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻

Maskotki lamy powstały z myślą o najmniejszych dzieciaczkach 😊
Ale ten uroczy bawełniany zwierz, myślę że rozbawi 
zarówno malucha, jak i starszaka.

Lamy uszyłam ze 100% bawełny w kilku wzorach 
i wypchałam antyalergicznym wypełnieniem,
są więc bezpieczne dla dziecka w każdym wieku.
 




 

A może szukacie prezentu dla maluszka, który właśnie przyszedł na świat?
W rodzinie, u znajomych?
Maskotka może być świetnym prezentem lub dodatkiem do niemowlęcej wyprawki

Taka udomowiona lama, bardzo chętnie zostanie 
najukochańszą przytulanką i najlepszą przyjaciółką małego człowieczka! 😊


🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻

Dwie maskotki lamy znajdziecie w Etno Galerii w Sanoku (ul.Franciszkańska),
pozostałe trzy (bo jedna już śpi w łóżeczku z małą Michaliną 😊
możecie zakupić w moim sklepie online, do którego odwiedzenia 
serdecznie Was zapraszam!




* źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Lamy 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz