wtorek, 25 lipca 2017

Kwadratowe koszyczki

 
Post o moich kwadratowych koszyczkach  
w kolorze granatowym ma wyjątkowo dużą liczbę wyświetleń - nie wiem dlaczego akurat ten wpis Was tak interesuje, ale mam dla Was dobrą wiadomość 😉 
Dziś post o tym samym tytule 😊

Tym razem jednak koszyczki wydziergałam innym splotem i mają one nieco inne proporcje. Koszyczki powstały na indywidualne zamówienie, stąd wyglądają tak a nie inaczej 😊 

Pani Dominika, notabene moja stała już Klientka (pozdrawiam cieplutko Pani Dominiko 😘) zamówiła tym razem cztery kwadratowe koszyczki oraz niewielką, prostokątną podkładkę.

Koszyczki miały wymiary ok. 30 x 30 x 11 cm i powstały jako organizery do szuflady 
- swoją drogą, genialny pomysł! 😃 Dlatego właśnie zawsze powtarzam, że zastosowanie moich dziergańców zależy tylko od Waszej wyobraźni! Jak widać, to Wy najlepiej wiecie, co i jak 😉 

 
  











 









Koszyczki wydziergałam oczywiście na szydełku z białego sznurka bawełnianego
z tego samego materiału powstała również niewielka podkładka na komodę 
(wym.ok. 45 x 26 cm) także w kolorze białym.





















Pani Dominice serdecznie dziękuję za kolejne zakupy, a Wy oczywiście pamiętajcie, 
że również i na Wasze zamówienie mogą powstać takie kwadratowe koszyczki i nie tylko! 😊 Ogranicza nas tylko wyobraźnia! no i ewentualnie moje umiejętności...
Bo motków jest jeszcze wiele do przetworzenia 😜

Białe kwadratowe koszyczki

Do przeczytania niebawem!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz