czwartek, 20 października 2016

Szydełkowy dywanik...


... w dwóch odsłonach



Jeszcze w sierpniu (już zdążyły minąć 2 miesiące?! gdzie? kiedy?) 
dziergałam kolejny dywanik. 

Tym razem dostałam od Klientki wizualizację projektu, który miałam zrealizować, 
ale jak to z projektami bywa - lubią się zmieniać ;)

Dywanik powstał z kolorowych okręgów w kilku odcieniach szarości
Początkowo, zgodnie z projektem, zakończenie zrobiłam w kolorze granatowym
ostatecznie jednak niebieskości przejął Picasso ;) 

A dywanik pozostał tylko w szarościach !

proj. Bellamy



Zdaję sobie sprawę, że kolorystyka dywanów odbiega od wizualizacji, jednak niemożliwa 
jest realizacja kolorystyki 1:1, o czym nieraz już tutaj wspominałam. 
Kolory dzianiny (w przeciwieństwie do sznurka bawełnianego) nie są powtarzalne,  
dodatkowo nie zawsze wszystkie kolory dostępne są w sprzedaży. 

Najważniejsze jednak, że kolory ładnie ze sobą współgrały
a efekt końcowy spodobał się Pani Ricie.
Szary szydełkowy dywanik o średnicy 120 cm teraz w Bellamy :)
A u mnie kolejne dywaniki czekają na opublikowanie.

Do zobaczenia!

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz