czwartek, 16 czerwca 2016

Kocyk dla dziecka

Po raz kolejny pojawiają się u mnie kocyki dla dzieci.
Miesiąc temu pokazywałam Wam pierwsze kocyki robione na szydełku - klik - a będzie ich z czasem jeszcze więcej :)
Dziś chciałabym zaprezentować, zapowiadane już na Facebook'u, szyte kocyki bawełniane! 
Po długich bataliach (samej ze sobą) wybrałam kilka wzorów bawełny i zamówiłam wraz z przecudnej miękkości polarem minky! :) Następnie spędziłam sporo czasu przy krojeniu, upinaniu, na końcu
przy maszynie do szycia i tak oto powstało 5 nowych kocyków!

Kocyki dwustronne: połączyłam wzorzystą bawełnę i miękki minky. Wewnątrz każdego kocyka została wszyta antyalergiczna ocieplina, kocyki są więc nieco grubsze i cieplutkie.
Wymiary kocyków to około 65 cm x 85 cm, już teraz do wyboru jest kilka połączeń kolorystycznych, 
a na pewno będzie jeszcze coś różowo-szarego :)


Serdecznie polecam!


















































Jak widzicie w tym momencie do wyboru są dwa kocyki 
z jasnoszarym minky: z turkusowymi pandami 
i rudymi liskami; dwa kocyki z miętowym minky: szary minizygzak i kolorowe łapki
i jak na razie jeden kocyk żółty także z kolorowymi łapkami.

Do kocyka miętowego z łapkami jest także mała płaska poduszeczka.

Wszystkie kocyki na tę chwilę są dostępne od ręki, zainteresowanych proszę o wiadomość: 
picassa.blogspot@gmail.com

Na zamówienie mogę również wykonać kocyk w wybranym rozmiarze i dowolnym zestawie kolorystycznym.

Serdecznie zapraszam!


1 komentarz: