piątek, 18 marca 2016

Wielkanocne ozdoby


Wielkanocne ozdoby to nie tylko moje kurki i jajowniki, 
wczoraj "uwiłam" także wielkanocne wianki.

W sumie wianków zrobiłam pięć sztuk.
Wszystkie wianki są przeznaczone na sprzedaż.
Ostatni dzwonek przed Świętami, żeby przesyłka dotarła na czas.
Chętnych zapraszam do kontaktu mailowego.

picassa.blogspot@gmail.com

Moje wielkanocne wianki są wiklinowe 
z przepiórczymi jajkami, kwiatami i ptaszkami
- czyli takie bardziej tradycyjne. 





























Ale jak to u mnie zwykle bywa, jest też kilka innych niż wszystkie: 
materiałowe wianki z kurkami
które mogą w zasadzie wisieć w domu całą wiosnę, 
a nawet i cały rok! 
na przykład w dziecięcym pokoiku :)





Wianek po lewej dostępny jest w tym momencie tylko i wyłącznie w sklepie Garde-Robe w Krośnie, do którego serdecznie zapraszam!

Ostatni z wianków, 
z serduchem - już po za tematem 
Świąt Wielkanocnych - 
zdecydowanie całoroczny :)

Zainteresowanych zakupami, 
proszę o wiadomość mailową.


Serdecznie zapraszam!
Udanego weekendu Kochani!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz