niedziela, 30 listopada 2014

Kolorowe podkładki

Tym razem coś do kuchni, coś na stół.

Wydziergałam kilka okrągłych podkładek
jak Wam się podobają?

Mogą być zrobione z bawełnianego sznurka 
lub z dzianiny bawełnianej
Jedno- lub dwukolorowe

Mnie podobają się tak przeróżne połączenia kolorystyczne, że nie mogłam się zdecydować na jeden zestaw, dlatego powstało kilka kombinacji kolorystycznych. A Wy, macie jakieś swoje typy? 

Oczywiście, na Wasze zamówienie, mogę wykonać dowolne zestawienia kolorystyczne. Tak, by jak najbardziej dopasować moje dodatki do Waszych wnętrz ;)


Zainteresowanych serdecznie zapraszam do kontaktu!


Podkładki, które dziś prezentuję mają ok. 25 cm średnicy.
Mogą służyć jako podkładka pod gorący garnek, a także jako "łapka" do chwytania garnków.
Mają zrobione malutkie ucho, dzięki czemu mogą zawisnąć na honorowym miejscu w kuchni ;)
Przede wszystkim są chyba na tyle estetyczne, że spokojnie mogą też zająć miejsce na stole podczas rodzinnego obiadu - jak myślicie? :)

To typowo jesienne zestawienie kolorystyczne, czyli szarość i pomarańcz 
chyba podoba mi się najbardziej: 



Kura wykorzystana do zdjęcia: Sornowo

* * *
Tu w wersji granatowej, z mniejszą podkładką (średnica ok. 17cm), np. na gorący kubek.
Istnieje oczywiście możliwość skomponowania całych kompletów.



Kura wykorzystana do zdjęcia: Sornowo





























* * *
I znów szarości, tym razem z delikatnym miętowym akcentem.

                 

* * *
I jeszcze wersja z dzianiny bawełnianej w kolorze turkusowym.









Na razie tyle z nowości, zapraszam na kolejne posty 
po jeszcze więcej, bo jak widzicie: 
u mnie cały czas praca wre!


Serdecznie zapraszam! 







* Kura wykorzystana na potrzeby sesji jest projektu Sornowo.

1 komentarz: