sobota, 2 czerwca 2018

Poduszki dla dziecka - kotki&koniki


W ostatnim czasie uszyłam 
kilka dekoracyjnych poduszek dla dzieci
które dziś chciałam Wam pokazać.


Urzekły mnie dwa wzory bawełny 
- proste, graficzne, a przez to ciekawe!
Delikatna biało-szara bawełna z motywem kotów 
oraz mocna, barwna bawełna w klimacie folk.


🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻  

Już jakiś czas temu zostałam poproszona, przez pewną małą damę, 
o poduszkę z kotkami - niestety mała Klientka musiała długo czekać 
na zrealizowanie swojej prośby 😏 za co najmocniej przepraszam! 
Ale kiedy bawełna w koty pojawiła się w pracowni 
od razu wiedziałam jak będzie wyglądać poduszka!

Powstały 3 szare poduszki: szaro-białą bawełnę z motywem kotów 
połączyłam z miękkim szarym polarem minky
Dodatkowo każdą z poduszek ozdobiłam małymi, białymi pomponikami.


 




















 A kilka dni temu, z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka,
uszyłam podobne poduszeczki z drugiego wzoru bawełny.

🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻

Podłużne, dekoracyjne poduszki z ciemnogranatowej bawełny w klimacie folk.
Urzekły mnie te kolorowe kwiaty i koniki!
Moim zdaniem taki wzór spodoba się każdemu.
Poduszki folk sprawdzą się nie tylko w dziecięcym pokoiku
będą świetnie wyglądać na kanapie w salonie, czy na sypialnianym łóżku 
w klimatycznym drewnianym domu 😍 
albo mieszkaniu urządzonym w nowoczesnym stylu folk!
Zobaczcie sami 😊


 




















 Podobają się Wam?
Oba wzory poduszek znajdziecie w moim sklepie, gdzie serdecznie Was zapraszam!

   poduszki kotki

poduszki folk 

 

Zobaczcie też inne wzory: 
 

poduszki buldożek

⇒ poduszki z monsterą

 

 Mam nadzieję, że i Wam przypadną do gustu moje poduszki 😊
I pamiętajcie, że wykonuję także (a tak na prawdę, to głównie) 
rzeczy na Wasze indywidualne zamówienia
Dlatego jeśli coś Wam się spodobało, ale nie pasuje Wam wymiar czy kształt, 
skontaktujcie się ze mną, coś na to poradzimy! 😊

ꜜ ꜜ ꜜ ꜜ ꜜ ꜜ
picassa.blogspot@gmail.com

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz