piątek, 25 listopada 2016

Szydełkowy chodnik

Czyli tak jak zapowiadałam ostatnio, dziś pokażę Wam chodnik wydziergany ze sznurka bawełnianego

Jak wiecie, albo nie wiecie (bo na przykład jesteście tutaj u mnie po raz pierwszy) wykonuję 
głównie dywaniki okrągłe i nie ze sznurka bawełnianego, a z dzianiny bawełnianej
Moim zdaniem akurat te w formie okrągłej, wykonane z dzianiny prezentują się dużo lepiej: 
ładnie trzymają formę, są cięższe, czyli bardziej "dywanowe", a przede wszystkim przyjemniejsze w dotyku - wręcz idealne do pokojów dziecięcych. 

Niestety formy prostokątne z dzianiny bawełnianej już tak dobrze się nie sprawdzają. 
Z prób, które do tej pory poczyniłyśmy, wynikało, że akurat podłużne formy: np. chodniki  
lepiej trzymają formę i ładniej się prezentują jeśli wykonane są ze sznurka bawełnianego

Jakiś czas temu miałam okazję wykonać właśnie taki szydełkowy chodnik dla jednej z Pań - 
Pani Dominiki, które notabene ma już u mnie status Stałego Klienta :))) 
*** Zadowolony i powracający Klient niezwykle raduje serce!!! ***


Dla Pani Dominiki powstał chodnik ze sznurka bawełnianego w kolorze czarnym.
Chodnik o szerokości 70 cm i 130 cm długości trafił do łazienki Pani Dominiki.
I mam nadzieję, że dobrze się tam sprawdza :)

Zobaczcie jak chodniczek prezentował się jeszcze u mnie w sypialni.
(W której wreszcie jest szafa! i jeszcze trochę innych zmian, których na tych zdjęciach nie widać, 
ale niedługo pewnie pojawi się jakiś aktualizujący post. A sypialnię jeszcze w tej wersji możecie zobaczyć w poście o metamorfozie - klik).



























Z Picasso wypatrywaliśmy słonka - było! 
Ale niestety już się znowu zmyło... :((



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz