wtorek, 15 września 2015

PUF do dziecięcego pokoju

Ostatnio udało mi się kupić niewielkie, gotowe siedziska - pufy. W związku z tym udało się obniżyć koszty - nie musiałam poświęcać środków na zakup
wsadu i materiału do obszycia siedziska, przede wszystkim jednak oszczędziłam swój czas, nie musząc szyć takiego pufa. Całą swoją energię mogłam więc poświęcić na wykonanie dzierganego pokrowca.
Powstał prosty, trójkolorowy puf z przewagą koloru łososiowego - jednego z moich ulubionych pastelowych odcieni ;)

Puf jest nico mniejszy niż, te które mogliście już u mnie zobaczyć. Kto jeszcze nie widział ? - klik
Puf łososiowy będzie idealny do pokoju dziecięcego
- ma ok. 40 cm średnicy i 20 cm wysokości.

Pokrowiec powstał z dzianiny bawełnianej
Przy niewielkim nakładzie pracy (i podstawowych umiejętnościach) pokrowiec można ściągnąć do prania!

Gdyby Ktoś był zainteresowany zakupem - dostępny jest jeden jedyny egzemplarz
w tym kolorze i wzorze. 
Zainteresowanych odsyłam do sklepu lub zapraszam do kontaktu: picassa.blogspot@gmail.com




































 
Puf w tym kolorze jest zasadniczo nie do powtórzenia - jak wspomniałam wyżej - dostępna
jest 1 sztuka; prezentowany puf jest gotowy na sprzedaż, dostępny od ręki.
Gdyby Ktoś jednak był zainteresowany takiej wielkości pufem w innym kolorze - mam jeszcze jedno siedzisko, do którego mogłabym wykonać pokrowiec na zamówienie w wybranym kolorze. 
Zainteresowanych również zapraszam do kontaktu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz